Mulți le consideră vechituri, dar fiecare mașină clasică are istoria sa. În această listă vă oferim câteva alternative care ar putea fi o investiție bună pentru acest an.
Dodge Viper GTS
Credeți sau nu, aceiași oameni care au fost implicați în procesul decizional al Ford GT40 i-au dat aprobarea lui Chrysler să meargă înainte și să construiască Viper-ul ca un fel de succesor al AC Cobra.
Fără să intrăm pe deplin în istoria uneia dintre cele mai pasionate mașini sport americane, credem că cea mai recomandată versiune de parcat în garajul casei este GTS-ul din a doua generație.
Dotat cu același motor V10 de 7.9 litri, a generat cu 50 CP mai mult până a ajuns la un total de 450 CP. În acest fel, a fost capabil să reducă timpul cu 0,7 secunde pentru a finaliza sfertul de milă și a adăuga cu 35 km / h mai multă viteză. Printre unele dintre îmbunătățirile sale tehnice s-au numărat airbag-ul pentru pasageri, suportul de jos cu reglarea adâncimii sau aerul condiționat.
Volkswagen Corrado
Când în 1990 Volkswagen a decis să lanseze Corrado, a devenit imediat unul dintre cele mai scumpe vehicule din toată gama. În prezent, o persoană poate plăti și 17.000 de euro pentru unul dintre cele mai atractive modele la începutul anilor 90.
Propulsat de motorul său atmosferic de 1,8 litri, 16 valve, care a generat 136 CP, cele mai multe achiziții s-au oprit la motorul 2,9 VR6 care a generat 190 CP, iar accelerând ajungea de la 0 până la 100 km / h în doar 6,9 secunde.
Porsche 914
Vorbind despre producătorul german, la sfârșitul anilor ’60, Porsche a căutat un nou model ca înlocuitor pentru 911. Pentru asta a cerut ajutorul lui Volkswagen (poate din acest motiv a fost cunoscut sub numele de VW-Porsche). Din rezultatul acestei sinergii s-a născut acest convertibil cu două locuri (tip targa) cu cupolă de pânză retractabilă și motor central atractiv.
Din punct de vedere mecanic, au fost oferite mai multe versiuni: una cu un bloc boxer cu patru cilindri, 1,7 litri, care a dezvoltat 80 CP și o alta numită 914/6 cu un motor de 2,0 litri cu șase cilindri care a generat aceiași 110 CP ai Porsche T (a fost fabricat astfel încât vânzările din SUA să nu fie afectate).
În 1973, firma Stuttgart a creat un motor 2,0 cu patru cilindri și 100 CP bazat pe cel de 1,7 litri al Volkswagen, iar în 1974 a creat unul de 1,8 tot cu patru cilindri cu 85 CP.
Deși poate părea complicat, există mai multe unități de vânzare, în special în țara de origine, cu prețuri foarte diferite, în special în funcție de grija unității și de puterea acesteia.
BMW Z3 Roadster
Cu o producție de aproape 300.000 de unități la nivel global, BMW Z3 are onoarea de a fi unul dintre cele mai de succes modele convertibile ale companiei bavareze. Este mașina tipică care vă aduce zâmbetul pe buze ori de câte ori circulați cu ea.
Prețul său a fost mult reevaluat și va trebui să aveți răbdare și un ochi bun pentru a găsi o mașină care să se potrivească gusturilor voastre. Dacă aveți un buget suficient și doriți o mașină frumoasă, Z3 M și cei 315 CP de putere sigur vă vor captiva. Dacă nu, oricare dintre versiunile sale vi se vor potrivi. Vă veți bucura de aer liber și de transmisia sa manuală în timp ce veți începe o nouă aventură.
Ferrari 360 Modena
Este dificil să găsim ceva în contra acestei bijuterii a lui Maranello. Este o mașină elegantă, cu stil și, deși pentru mulți fani nu are rivali, adevărul este că îi are. Cu toate acestea, nimeni nu vrea să aibă un Cavallino în față și, mai ales, să se bucure de sunetul celor 400 CP generat din V8-ul său de 3,6 litri.
În ceea ce privește prețul, când Ferrari l-a lansat la începutul secolului, a cerut mai mult de 150.000 de euro. Acum poate fi a voastră la un preț mult mai mic.
Ce spuneți, luați în calcul realizarea unei investiții bune? Dacă da, contactați-ne. Echipa Auto Rulate București vă poate ajuta să faceți o investiție bună prin achiziționarea unei mașini rulate. Vizitați-ne parcul auto online și alegeți-vă mașina dorită. Dacă nu găsiți în parc mașina perfectă pentru voi, comunicați-ne ce model vreți, iar noi vi-l vom aduce pe comandă.